Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 listopada 2016

Kursik na pierniczki / Tutorial on gingerbread cookies

Tak jak obiecywałam,dziś będzie mały kursik na pierniczki-scrapki.Kartki z taką dekoracją pokazałam tutaj http://adaartcraft.blogspot.ie/2016/10/kartki-o-zapachu-swiat-cards-with-scent.html

Today I'll show you tutorial on how to do  gingerbread cookies-scrapbooking decorations.I showed cards with this decoration here http://adaartcraft.blogspot.ie/2016/10/kartki-o-zapachu-swiat-cards-with-scent.html






1. Wycięłam 5 serduszek wykrojnikiem Memory Box Snowflake Love Pendant.
     Użyłam białego papieru o gramaturze 300.

    I cuted 5 hearts by Memory Box Snowflake Love Pendant die.
    I used the 300gsm white paper.






2. Serduszka zostały sklejone klejem Magic.

    All hearts were glued.







3.Następnym krokiem było tuszowanie Distressami.Użyłam TEA DYE oraz VINTAGE PHOTO.

   Then I used Distress Ink - TEA DYE and VINTAGE PHOTO.












4.Możemy użyć lakieru (myślę,że zwykły bezbarwny do paznokci także się nadaje),aby tusz nie          zabarwił nam "polewy":).Jeżeli polewę położymy bez uprzedniego polakierowania,to nabierze ona    karmelowego koloru.

We can use the craft glaze because the toppings  could be stained with ink (The icing will have caramel colour if you will not use the craft glaze).







5.Kiedy serduszko wyschnie,możemy lukrować:)Ja użyłam białego preparatu do robienia perełek.

   When the heart is dry,we can apply the icing:)I used Crystal drops.





6.Fajny efekt daje posypanie "polewy" białymi mikrokuleczkami (tutaj od Creative Expressions).
 
   You can sprinkle micro beads from Creative Expressions.




Łatwe prawda?
Może się przyda?;)


It is easy,isn't?
I hope that useful.



                                                          Ada:)










2 komentarze:

Dziękuję za każde pozostawione słowo:)