Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 lipca 2017

Kartki BN 2017





Na zabawę u Uli przygotowałam trzy karteczki.Jedna przedstawia św.Rodzinę,która była tematem wytycznej dla lipca,a dwie pozostałe to zaległości z dwóch poprzednich miesięcy.

























Wytyczna-Ptaszki.A jak ptaszki,to musiały pojawić się piórka.Niech sobie Dzieciątko pośpi otulone puszkiem:)















Wytyczna-Serce.



























Ostatnio,dużo na moim blogu,koni.Następny już "się maluje"-poszłam za ciosem,ale to naprawdę koniec(przynajmniej w tym miesiącu)  :))).
Teraz trochę przerwy...i wracam do kartek,bo już się za nimi stęskniłam:)

                                                                       Ada:)

34 komentarze:

  1. Przepiękne :) Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Systkie tsy" piękne! :)) Emanują spokojem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, takie nastrojowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki powstały :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne Adusiu! Dwie pierwsze zachwycają i wzruszają pięknymi grafikami. Ostatnia ma z kolei bardzo ciekawy klimacik. Świetnie wycieniowałaś warstwy.
    Widzę, że nadrabiasz zaległości kartkowe. To fajnie, na Święta kartek nigdy nie jest za dużo. Ściskam Cię serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Ewuniu,nigdy ich wtedy nie za dużo.W zeszłym roku robiłam na ostatnią minutę.Był niezły zawrót głowy:)W tym roku przynajmniej oszczędzę sobie takiej gonitwy.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Śliczne kartki przygotowałaś . Szczególnie ta w brązach mi się podoba. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Na pewno wpadnę z wizytą:)

      Usuń
  7. Śliczne karteczki;) Ja nie biorę udziału w żadnej zabawie tego typu (i szkoda), więc pewnie przed świętami będzie wszystko na szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:)Ta zabawa to połączenie przyjemnego z pozytecznym.Teraz przyjemne,a to "pożyteczne" będzie jak znalazł w grudniu:)

      Usuń
  8. Brakowało mi Twoich karteczek, Aduś.
    Pięknie oprawiłaś grafiki na dwóch pierwszych, a wykrojnikowe śnieżynki dodają im niesamowitego uroku.
    W serduszkowej jestem zakochana - niezwykle klimatyczna.
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko:)
      Mi też już brakowało kartkowania.Teraz trochę zamierzam posiedzieć w "scrapkach":)Będzie więcej!
      Również Cię serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Ja jeszcze nie mysle o Świetach, ale Twoje karteczki już takie nastrojowe, że na sercu się ciepło robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agusiu:)To całkiem miłe,tak sobie na chwilkę,przeskoczyć w inną porę roku:)

      Usuń
  10. Wspaniałe kompozycje :) proste, ale efektowne i eleganckie. Naturalne kolorki dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko:)
      Jakoś wyjątkowo łatwo i szybko poszło mi z tymi kartkami.

      Usuń
  11. Śliczne karteczki, mnie ostatnio nachodziło na stworzenie karteczki BN i chyba się skuszę i skorzystam z tego wyzwania. Może jeszcze zdążę przed wyjazdem :)Ada proszę Cię podaj mi jeszcze swój adres (na aanecialol@gmail.com), bo mam gotowe to coś i też chciałabym wysłać przed... :) Ale nie mogę znaleźć Twojego emaila.
    Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko:)
      Już pędzę wysłać adres!
      Pozdrawiam i udanego wyjazdu Ci życzę:)

      Usuń
  12. Piękne, klimatyczne kartki :) Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze świąteczne karteczki wyszykowałaś! Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko i również Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Zachwycam się nimi,piękne ,delikatne i te grafiki cudne,ale nie dziwię się wszak jesteś artystyczną duszyczką ,która tworzy niebanalne rzeczy:)
    Serdeczności najmilsze ślę Aduniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne, zachwycające karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe kompozycje :) proste, ale efektowne i eleganckie. Naturalne kolorki dodają uroku
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo:)